Reklamáció és az áru visszaküldése

A megrendelt áru nem felel meg az elvárásainak? Nem baj!

Az árut az átvételtől számított 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldheti. Az áru visszaküldésekor a már kifizetett pénzt legkésőbb 14 napon belül átutaljuk a számlájára.

Ehhez elégséges, ha kitölti az áru visszaküldésére és cseréjére szolgáló nyomtatványunkat, amit a visszaigazoló e-mailben vagy az üzleti feltételeknél megtalál. Az árut, kérjük, csomagolja be és postával küldje vissza vagy a kitöltött nyomtatvánnyal együtt hozza be az átvételi pontunkra.
Ha 14 napon belül a visszaküldött termék használt, sérült vagy más módon használhatatlan, jogunkban áll a terméknek eredeti állapotába történő visszakerülési költségeit kiszámlázni és igényelni azok visszafizetést.

Amire szükségünk lesz Öntől:

  1. Sértetlen és nem használt termék 

  2. A számla/a kifizetést igazoló okmány másolata

  3. A szerződéstől való visszalépésről szóló kitöltött nyomtatvány

  4. Az IBAN banki számlájára, ahová az áru visszaküldése esetén küldhetjük a pénzt, vagy tájékoztatást arra vonatkozóan, hogy mire szeretné a terméket cserélni.

Ha a csomagot postával küldi, akkor a következő címre tegye:

Expodom - Mutton s.r.o.
Palugyányho 896
031 01 Liptovský Mikuláš
Szlovákia

Fontos: A terméket lezárt csomagban küldje. Az utánvéttel küldött csomagokat a szállítótól nem vesszük át, visszakerül Önhöz.

Reklamáció

A termékre a megvásárlástól számított 24 hónapos jótállás van. A reklamáció jogával haladéktalanul éljen a károsodást, vagy a gyártási hiba észlelését követően. Bővebb tájékoztatást az üzleti feltételekben talál.

A reklamált árut tisztítsa meg, hogy az megfeleljen az általános higiéniai elvárásoknak (tisztának, száraznak és szagtalannak kell lennie). Készítse elő a tartozékokat, a vásárlást igazoló okmányt (számlát), a jótállási levelet (amennyiben volt csatolva a termékhez).

A reklamációját benyújthatja:

Személyesen
A következő címen: Expodom - Mutton , Palugyányho 896, Liptószentmiklós (Liptovský Mikuláš) 031 01, Szlovákia. Reklamáció esetén hozza magával a reklamált árut, a vásárlást igazoló okmányt és a jótállási levelet, ha volt a termékhez.

Postai úton
A következő címre: Mutton s.r.o., Demänovská 896, Liptovský Mikuláš, 031 01, Szlovákia., a vásárlást igazoló okmány eredetijével vagy másolatával (számla) és a kitöltött, kinyomtatott reklamációs nyomtatvánnyal együtt, ahol feltünteti a termék hibáit.