Szállítási információk
A küldés általános ideje 1 munkanap a megrendelés fogadásától számítva.
Kézbesítés futárral
A kézbesítés előtti napon e-mailben kap értesítést és a kézbesítés napján pedig a futár smsben fogja értesíteni. Az Ön által rendelt termék dobozba van csomagolva.
A szállítási költséget a futárszolgálatok árjegyzéke határozza meg és a rendelés visszaigazolásakor különbözőképpen van feltüntetve, az áru típusától függően és ÁFÁ-val.
Mire kell ügyelni, amikor átveszi a csomagot a futártól és mit kell tenni, ha a küldemény sérült?
Az ügyfél mindig köteles vizuálisan ellenőrizni a küldeményt mielőtt aláírja az átvételi elismervényt (szállítólevelet). A későbbi reklamációt a szerződéses szállítónk nem ismeri el. Ha a vizuális ellenőrzés során nem állapít meg sérülést a csomagoláson, akkor írja alá az átvételi elismervényt. Ezen az aláírásával igazolja a teljes, sértetlen küldemény átvételét. Az átvételi elismervény aláírása után lehetősége van ellenőrizni a küldemény tartalmát a futár jelenlétében.
Ha a csomagoláson sérülést talál, akkor ezt az állapotot mindenképpen írja be az átvételi elismervénybe. Az átvételi elismervény aláírása után lehetősége van ellenőrizni a küldemény tartalmát a futár jelenlétében. Ha a küldemény sérült, akkor ezt írja be az átvételi elismervénybe és tagadja meg a csomag átvételét.
Ezután felvesszük Önnel a kapcsolatot.
Ha a csomag tartalmának sérülését csak azután állapítja meg, hogy már átvette a csomagot és a futár már távozott, akkor 24 órán belül reklamálnia kell az árut az info@expodom.sk e-mail címen vagy postai úton a MUTTON s.r.o., Kpt. Nálepku 12, 03101 Liptovský Mikuláš címen.
A sérült árút a reklamáció elismerése után az Expodom.hu, Expandeco, Vizpart utca 32, 9225 Dunakiliti címre küldheti postai úton, szállítóval vagy szállítsa személyesen.