Szállítási információk

A kiszállítás átlag időtartama egy munkanap a megrendelés fogadásától számítva. 

Kézbesítés futárral

A kézbesítés előtti napon e-mailben értesítést küldünk és a kézbesítés napján a futár sms-ben értesíteni fogja. A termék dobozba van csomagolva.

A szállítási költséget a futárszolgálatok árjegyzéke határozza meg és a rendelés visszaigazolásakor az áru típusától függően van feltüntetve és ÁFÁ-val.

Mire kell figyelnie, amikor átveszi a csomagot a futártól és mit kell tenni, ha a küldemény sérült?

Az ügyfél mindig köteles vizuálisan ellenőrizni a küldeményt mielőtt aláírja az átvételi elismervényt (szállítólevelet). A későbbi reklamációt a szerződéses szállítónk nem ismeri el. Ha a vizuális ellenőrzés során nem állapít meg sérülést a csomagoláson, akkor írja alá az átvételi elismervényt. Ezen az aláírásával igazolja a teljes, sértetlen küldemény átvételét. Az átvételi elismervény aláírása után lehetősége van ellenőrizni a küldemény tartalmát a futár jelenlétében.

Ha a csomagoláson sérülést talál, akkor ezt az állapotot mindenképpen írja bele az átvételi elismervénybe. Az átvételi elismervény aláírása után lehetősége van ellenőrizni a küldemény tartalmát a futár jelenlétében. Ha a küldemény sérült, akkor ezt írja bele az átvételi elismervénybe és tagadja meg a csomag átvételét.

Ezután felvesszük Önnel a kapcsolatot.

Ha a csomag tartalmának sérülését csak azután állapítja meg, hogy már átvette a csomagot és a futár már távozott, akkor 24 órán belül reklamálnia kell az árut az info@expodom.sk e-mail címen vagy postai úton a MUTTON s.r.o., Kpt. Nálepku 12, 03101 Liptovský Mikuláš címen. 

A sérült árut a reklamáció elismerése után az Expodom.hu, Expandeco, Vizpart utca 32, 9225 Dunakiliti címre küldheti postai úton, futárral, vagy átadhatja személyesen.